Przejdź do treści strony

Gmina Domaszowice

Biuletyn Informacji Publicznej

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Koordynatorzy do spraw dostępności:

I. Koordynator do spraw dostępności architektonicznej – Marta Morga – Kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju, Ochrony Środowiska i Zasobów Komunalnych

tel. 77 4 108 250,  4 108 285, wew. 111

e-mail: referat.inwestycji@domaszowice.pl

II. Koordynator do spraw dostępności cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej – Cezary Biernacki – Podinspektor do spraw informatyki i ochrony danych osobowych

tel. 77 4 108 250,  4 108 285,  wew. 117

e-mail: informatyk@domaszowice.pl

Do zadań koordynatorów do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;

  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;

  3. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

PDFZarządzenie.OR.0050.99.2020.2020-09-11 w sprawie wyznaczenia koordynatorów dostępności.pdf

Metryczka
  • wytworzono:
    17-09-2020
    przez: Cezary Biernacki
  • opublikowano:
    17-09-2020 15:20
    przez: Cezary Biernacki
  • zmodyfikowano:
    16-10-2020 13:06
    przez: Cezary Biernacki
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Domaszowice
    odwiedzin: 177
Dane jednostki:

Gmina Domaszowice
46-146 Domaszowice
ul. Główna 26
NIP: 752-13-73-411 REGON: 531413136
Numer konta: 13 8890 1011 0008 0031 2001 0004

Dane kontaktowe:

tel.: 77 410 82 50, 77 410 82 85
fax: 77 410 82 50, 77 410 82 85
e-mail: ug@domaszowice.pl
strona www: domaszowice.pl